About

Λίγα Λόγια

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Αγαπητοί επισκέπτες,

Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε για όλους αυτούς που θέλουν να μάθουν οτι θέλουν για το skateboard!!!
Όταν άρχισα να κάνω skateboard δεν ήξερα σχεδόν τίποτα απλά μου άρεσε η ιδέα της μετακίνησης με διαφορετικό μέσο εκτός του συνηθισμένου σε όλους ποδηλάτου..
.Το πρώτο μου skateboard το αγόρασα από τα Jumbo...Δεν ήταν καλό...Η σανίδα ήταν φθηνή,οι ρόδες δεν σπιίνιαραν γρήγορα λόγω των άσχημων ρουλεμάν που διέθετε....Για να λέμε πάντως την αλήθεια για 15 € που το πήραν ήταν πολύ καλό...Οι ρόδες ήταν από σιλικόνη και όχι από πλαστικό, τα ρουλεμάν είχαν spacer ανάμεσά τους και όχι κολλημένο τα τρακσ και τα πλαστικά ανάμεσά τους ( bushings) ήταν ,ας πούμε καλής ποιότητας, και η σανίδα δεν ήταν τελείως επίπεδη... Σιγά σ ιγά άρχιζα να μαθαίνω πολλάάάάά πράγματα για το άθλημα αυτό κυρίως από το ίντερνετ...Σήμερα κάνω skateboard γύρω στα 5 + βάλε χρόνια και μη φανταστείτε ότι είμαι και κάποιος επαγγελματίας απλά επειδή έχω ψάξει και δεν υπάρχει ένα ελληνικό site με τέτοιες πληροφορίες προσπαθώ να μοιραστώ όσα ξέρω μαζί σας.....Σας παρακαλώ να αφήνετε τα σχόλιά σας με τις εντυπώσεις σας και τυχών ερωτήσεις (Τα σχόλια σας ειναι πολυ σημαντικά για εμένα και τα θεωρώ ανταμοιβή για τον κόπο να χτίσω αυτή τη σελίδα )Θα τα πάρω όλα απο την αρχή...         Σε αυτή την ιστοσελίδα , λοιπόν , θα μπορέσετε να μάθετε :

-Γιατί να ξεκινήσω να κάνω skateboard
-Η ιστορία του skateboard
-Πως δημιουργήτε ένα skateboard
-Τα είδη του skateboard
-Τι skateboard να αγοράσω και τι τιμή να διαθέσω;
-Από ποια μέρη αποτελείται ένα skateboard
-Αρχικές γνώσεις για το πώς να κάνεις skateboard( Πως να το καβαλήσεις , πως να στρίβεις , πως να σταματάς , πως να το σηκώνεις , αρχικά πανεύκολα κόλπα , κατηφόρες και ισορροπία , μικρά ύψοι κ.α )
-Συνέχεια των γνώσεων που πρέπει να γνωρίζετε ( βασικά κόλπα shove it,ollie , εξάσκηση και εκμάθηση των κόλπων σταθερά,εν κινήση και πάνω από μικρά αντικείμενα )
-Δυσκολότερα κόλπα ( kickflip, heelflip, pop shove-it )
-Freestyle κόλπα
-Γνώσεις και κόλπα για skate parks
Και άλλα άρθρα όπως:
-Γνωστοί skateboarders 
-Καθαρισμός skateboard
-Παιχνίδια skateboard
-Σειρές skateboard
-Γνωστές μάρκες και κλασικός τύπος ενός skateboarder (ρούχα,συμπεριφορά)
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!!!!

19 σχόλια:

Anii είπε...

Από ποιό κατάστημα μπορώ να αγοράσω skateboard? (Καλης ποιότητας)

Entertainment είπε...

Συγγνωμη που αργησα να σου απαντήσω...Κοίτα αν είσαι αρχάριος πάρε κανένα απο τα Admiral Sport Stores ή τα Intersports...Παρε ενα καλο με 40-50 € ...Θα σε βοηθησει ΠΑΡΑ πολύ για την αρχή...ollie,kickflip,shove its , pop shove its,heelflips....για αρχη κατι τετοια ειναι πολυ καλα...Αρκεί να προσέξεις καλά η σανίδα να εχει ενα σχήμα αγγλικού S για να μπορεις να κανεις flip tricks...Για οτιδηποτε αλλο αφησε σχολιο!

Unknown είπε...

πως να μαθω να κανω μερικα ευκολα κολπα.

Entertainment είπε...

Αρχισε πρώτα με τα βασικά
Tic Tacs
Shove it (σκετο οχι pop shove it)
casper
και το πιο βασικο το ollie

Unknown είπε...

ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτησω.. μου εχουν δωσει ενα skateboard το οποιο μου λενε οτι ειναι για αρχαριους.. εγω ειμαι αρχαρια οποτε πιστευω οτι ειναι οτι πρεπει. Δεν εχω καποιον να μου μαθει και θα ηθελα να μου εξηγησει καποιος τα βασικα..Πως να στριψω και πως να το καβαλησω;

Entertainment είπε...

Λοιπόν Ευαγγελία χαίρομαι που είσαι κορίτσι μιας και εγώ κορίτσι είμαι και άρχισα να κάνω σκειτ...Θα αναρτήσω στη σελίδα αυτή ένα αναλυτικό βιντεάκι που θα μάθεις τα βασικά...θα το βρεις σε κανα 10λεπτο...!

Unknown είπε...

Που ειναι η συνεχεια του αρθρου?ειμαι αρχαριος και θελω να ξεκινησω....Κωστα με λενε....

Unknown είπε...

Eνα σκειτμπορντ με 40 ευρω απο intersport ειναι καλο. ειμαι αρχαριος το σκειτμπορντ αυτο θα το κρατησω για 2χρονια αν αντεξει

Unknown είπε...

δηλαδι εαν δεν εχει το S απο πανο ειναι καλο

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fanis είπε...

Γεια σας έχω μια ερώτηση : ποιο skate να πάρω το tony hawk-league η το tony hawk-diving hawk???

myrtw είπε...

Θα ήθελα να ξεκινήσω να μαθαίνω αλλά δεν ξέρω από πού να αγοράσω το πρώτο μου skateboard καμιά ιδέα?

Unknown είπε...

Ήθελα να ρωτήσω, βασικά ξεκίνησα το σκειτ εδώ και ένα μήνα αλλά μοιράζομαι το σκειτ με ένα φίλο μου που είναι δικό του. Όμως επειδή θέλω να ασχοληθώ κανονικά και να συνεχίσω να κάνω γιατί το λατρεύω, θέλω να πάρω ένα δικό μου
Πήγα σε κάποια καταστήματα admiral sport αλλά μου είπαν πως σε κανένα της admiral δεν πουλάνε σκειτ σανίδες και σε μερικά intersport καταστήματα που κοίταξα είχαν μόνο κάτι μικρά παιδικά με καθόλου ποικιλία.
Μήπως γνωρίζεις κάποιο κατάστημα στην Αθήνα ή στα δυτικά προάστια που να έχει, ή και καλύτερα με ποικιλίες σε τιμές που είπες?
Είμαι αρχάριος ακόμα άλλωστε
:)

Unknown είπε...

Πως θα μάθω ποιο είναι το σωστό μέγεθος skateboard για εμένα;

Unknown είπε...

To skateboard μπορει να ειναι και για χοντρους ;; πχ εγω ειμαι 75-80 κιλα. Μπορω να κανω ollie ?? Ειμαι αρχαριος και εχω ενα σκειτ 27 € 😂😂

Unknown είπε...

Είμαι αρχάριος και ψάχνω να βρω ένα καλό skate που να αξίζει μήπος έχετε καμία καλή ιδέα που να απευθυνθώ?
Με λένε Γιώργο.

Unknown είπε...

Κανω περιπου 3 χρονια σκειτ αλλα δεν ξερω ακομα τι μεγεθος ρουλεμαν να παρω καμια ιδεα?

αργυρης μπενοβιας είπε...

Μπορείς να μάθεις εννοείται. Προτείνω να πάρεις ένα skate γύρω στα 80-100 ευρώ

Δημοσίευση σχολίου